Friday, November 14, 2008

Majlis kawen adik

Besar dh adek aku....Dh nk kenduri dh. InsyaAllah klu diizin Allah, majlis akad nikah di Perak akan berlangsung pd 19/12/2008 & majlisnye 20/12/2008. Kt rumah pihak aku plak 27/12/2008 hr sabtu. majlis kali ni katering je....sbb mak n abah dh pindah umah baru. Jd susah nk masak2 ni. Mcm xde space je kt situ. Lgpun Bang ngah budget besar......:)

Minggu lps mak n abah dh g shopping langsir dh, esok kot baru nk anta jahit kt Abg Khai (tailor mak aku kt Kampung). Kain utk kami sekeluarga pakai pun dh beli sekali. Warna hijau pucuk pisang utk pakai kt Seremban, warna purple utk pakai kt Perak nnt. aku nk buat baju kurung je la....nnt takut x muat plak. buatnye perut aku ni cepat membesar camne? tempah kat May Lai ler.....

Byk persiapan yg belum buat lg....adek aku ni suka last minute....mase aku dulu 2-3 bln sblm majlis semua dh ready, ni.....kad pun baru je tempah. susah la lelaki nih. Tp sian jugak....adek aku tu tangan dia baru elok (patah tangan sbb gradding teakwando). belom boleh guna pun tangan dia tu....

Ape2 pun, semoga majlis dikedua-dua belah pihak nnt berjalan lancar. InsyaAllah...

2 comments:

CatlinaFly said...

ucap tahniah kat adik ko..nanti letak ler gmbr kawen dia ek..

yong ibu chem said...

semoga majlis berjalan dgn lancar..