Wednesday, March 17, 2010

Laju....Pening!!

Ptg smlm lps abis keje aku ikut Rzl g servis moto kt Seri Kembangan. Jgn tanye nape dia g servis kt tempat tu, sbb aku pun x tau....dan aku malas nk amik tau pun...Ikut je la. Dr opis aku ni ke Seri Kembangan tu, agak jauh jugak la....dgn hujan renyai2 sket kan...tau tak? 15 minit kitorg dh sampai. Laju gile dia bwk....seb baik aku siap kencing sume....klu tak mau terkencing dlm seluar....Laju gile....tp aku tgk kt meter tu x la sampai 180....baru 130-150 je. tapi.....rase nk muntah.

Kebetulan sebelah kedai moto ade la kedai makan....jd aku dok minum2 sambil menunggu. Kepala aku pening, mcm nk muntah pun ade....rase lain macam je. Aku ni gayat ke???? ye kot....takut dgn laju. tp serius.....rase tak sedap badan. dh la menunggu lame, nk kene tunggu enjin sejuk la....ape la...itu la.....dr azan maghrib....membwk ke azan isyak. Aku dh panas, tinggal nk meletop je lg....x siap2 jugak.

Mcm2 yg aku pikirkan....ank2 x amik lg...janji dgn mak nk g mkn kt tasek idaman....nk kene amik ibu plak dulu...ish.... Rzl pun dh x senang duduk tgk muke aku yg dh parah ni.....masih x siap2 sampai la pkl 9 mlm....akhirnye siap la jugak. aku servis kete pun x lame cam ni. Marah btol aku. tp nk melayan dia.....ikut kan je la. Kalau ikut aku.....tak hingin aku nk ikut.

Mak dan kak lang dh p amik ank2 so aku n Rzl bole g trus ke Bangi, umah abah. Dr Seri Kembangan tu ke seksyen 3 Bangi tu kejap je....Adoi2....sblm bertolak ke Bangi tu, aku mintak singgah Petronas jap nk beli Panadol. Pening!!! satu penyiksaan btol la naik menatang ni, aku suke lg LC.....Camne aku nk ikut Rzl g riding jauh2 ni....??

No comments: